Payments Outlook: Måden vi sælger produkter på ændrer sig løbende

I Nets har vi iført os fremtidsbriller og kigget på, hvordan vi forventer, at måden vi betaler på udvikler sig de kommende år. Det er der kommet en rapport ud af, vi kalder ”Payments Outlook 2021”, hvor vi fokuserer på otte emner inden for betalinger.

Et af de otte emner er ”Simultaneous Bundling and Unbundling” (Pakkeløsninger og kerneprodukter). Det emne kigger vi ind i herunder.

Simultaneous Bundling and Unbundling

Historisk set har vi løbende set et skifte mellem, at virksomheder pakketerer deres produkter til at de udelukkende har fokus på deres kerneprodukt.

I perioder har vi set at virksomheders produkttilbud bliver mere modulære, hvor virksomhederne sammensætter deres produkter på forskellige måder og sælger dem samlet som en pakkeløsning.

Da Corona-pandemien ramte os og lukkede landet ned, påvirkede det de forretningsdrivendes muligheder for at sælge deres produkter og ydelser på den måde, de var vant til. Den begrænsning har gjort at mange, i højere grad end før krisen, har været nødt til kun at have fokus på deres kerneprodukt, da især den manglende kundekontakt ansigt til ansigt i købssituationen gjorde det sværere at opsælge ekstra produkter.

Det billede forventer vi dog vil ændre sig, når vi er på den anden side af Corona-krisen og det igen er muligt at have direkte kontakt kunde og forretningsdrivende imellem.

Download hele ”Payments Outlook 2021” rapporten

New call-to-action
Louise Fibiger Ravnkilde

Louise Fibiger Ravnkilde

Louise er Content & Communications Manager i Nets og producerer indhold omkring betalinger til Nets’ digitale platforme.

Følg Louise Fibiger Ravnkilde på

Kommentarer

Der er ingen kommentarer endnu

Vær den første til at kommentere indlægget.