Gør dine betalinger klar til Black Friday

Om få uger venter årets – måske – travleste dag, nemlig Black Friday.

På så travl en dag skal alt helst spille, så dine kunder får en god oplevelse og forlader din butik som tilfredse, betalende kunder.

Vi vil derfor gerne hjælpe dig på vej med forberedelserne til Black Friday med nogle tips til at få dagen til at forløbe så gnidningsfrit som muligt for både dig og dine kunder.

Løb ikke tør for bonruller

Når der er travlhed i butikken og din terminal gløder, skal der ekstra bonruller til. For at undgå at løbe tør, anbefaler vi, at du sørger for at have godt med bonruller på lager til Black Friday.

Du kan bestille dine bonruller ved at ringe til vores salgsafdeling på 69 91 27 19. De sidder klar ved telefonerne mandag til torsdag mellem 08.00 og 17.00 og fredag mellem 8.30 og 16.00.

Vi sender bonruller afsted med posten samme dag, som de bliver bestilt.

Lej en ekstra terminal

Det kan være en fordel at have en ekstra terminal på en dag med ekstra mange kunder. Især hvis det er en mobil terminal, du kan have med rundt i butikken og dermed gøre det lettere at tage imod betaling.

Du kan korttidsleje en terminal hos Nets ved at ringe til vores salgsafdeling på 69 91 27 19. De sidder klar ved telefonerne mandag til torsdag mellem 08.00 og 17.00 og fredag mellem 8.30 og 16.00.

Der går typisk tre dage fra bestilling af en terminal, til vi sender den afsted med posten til dig.

Modtag betalinger offline

Vi håber bestemt ikke, at det bliver nødvendigt at køre offline betalinger, men hvis det skulle ske, er det godt at vide, hvad du skal gøre. Hvis din terminal ikke virker, kan det være fordi, der ikke er forbindelse til Nets. Er der ikke det, kan du køre betalinger igennem på din terminal ved at sætte den offline. Gør du det, trækkes pengene, når systemet er oppe igen. På den måde risikerer du ikke, at skulle sende dine kunder ud af butikken med et afvist kort.

Se her hvordan du sætter din terminal offline

Vi håber, du får en god og travl Black Friday. Får du brug for hjælp, kan du ringe til Nets’ kundeservice 44 89 24 80 på mellem kl. 8.00 og 17.00 eller finde hjælp her på vores hjemmeside

New call-to-action
Louise Fibiger Ravnkilde

Louise Fibiger Ravnkilde

Louise er Content & Communications Manager i Nets og producerer indhold omkring betalinger til Nets’ digitale platforme.

Følg Louise Fibiger Ravnkilde på

Kommentarer

Der er ingen kommentarer endnu

Vær den første til at kommentere indlægget.