Derfor har dine kunders købsadfærd ændret sig

Corona-pandemien, og de restriktioner der medfulgte, har ændret forbrugernes ageren i fysiske butikker. F.eks. vil vi nu helst undgå køer og at skulle røre unødvendiget på overflader såsom knapperne på en terminal. De ændrede vaner baner nu vejen for nye digitale betalingsmetoder, såsom betalinger med mobilen.

Nu hvor kunderne oplever større handlefrihed og uden problemer skifter mellem den digitale og den analoge verden, hvordan kan du så imødekomme dine kunders ændrede adfærd, give dem en god oplevelse og samtidig sikre dine medarbejdere gode arbejdsbetingelser? Det vil vi komme med et bud på herunder.

Digitaliseringen har vundet terræn

De bedste webshops tilbyder personlig service på baggrund af kundernes købsadfærd. Dertil kommer fleksibel betaling, levering og afhentning. Som et resultat af onlineerfaringerne, forventer forbrugerne nu den samme grad af frihed i de fysiske butikker.

Mange forbrugere har fået et langt mere flydende indkøbsmønster, og derfor vinder digitaliseringen frem. Vinderne bliver derfor de virksomheder, der kan få det bedste fra to verdener til at smelte sammen i en helstøbt kundeoplevelse.

Et smidigt betalingsflow er nøglen

I samarbejde med danske Softpay.io kan Nets tilbyde et smidigt flow med hurtig og kontaktløs betaling på stedet. Dine medarbejdere bruger ganske enkelt butikkens mobiltelefon som betalingsterminal, og det giver en række fordele:

  • Kunden kan betale på stedet og på den måde, der passer bedst
  • Betalingen rykker ud på gulvet i butikken, så du undgår kø
  • Enkel implementering blot med download og aktivering af en app
  • Undgå lange leveringstider på terminaler ved at vælge Softpay
  • Løsningen understøtter Dankort

Bygger bro til kundens digitale verden

Med Softpay bliver dine kunders digitale verden koblet op på den fysiske verden. Det giver en flydende og datadrevet oplevelse, som forbrugerne kender det fra de bedste onlineplatforme – kombineret med fordelene fra den fysiske verden.

Kunderådgivning, vejledning, valg af produkter, og hvad der ellers indgår i dialogen, smelter sammen med selve betalingen. Det gør det nemmere for dine medarbejdere at yde god service og afslutte købet med det samme.

Integrerer med eksisterende løsninger

Softpay kan fungere alene eller integreres med eksisterende eller nye kassesystemer. Loyalitetsprogrammer kan også integreres, så Softpay kan indgå som en udvidelse af det eksisterende setup til betalinger – og dermed højne serviceniveauet i din butik.

Læs mere om Softpay (på engelsk)

New call-to-action
Louise Fibiger Ravnkilde

Louise Fibiger Ravnkilde

Louise er Content & Communications Manager i Nets og producerer indhold omkring betalinger til Nets’ digitale platforme.

Følg Louise Fibiger Ravnkilde på

Kommentarer

Der er ingen kommentarer endnu

Vær den første til at kommentere indlægget.